O firmie

Nasz cel...

Od samego początku postawiliśmy na jakość sprzedawanego produktu - zajmujemy się wyłącznie sprzętem markowym, najwyższej klasy. Zaufaliśmy takim producentom jak DeLL, IBM...

Sklep laptopykomputery.pl - posiada status DeLL Partner, Microsoft Registered Partner oraz Microsoft Registered Refurbisher. Naszą specjalizacją stała się amerykańska firma DeLL, której coraz częściej nie trzeba przedstawiać - większość osób zorientowanych w branży komputerowej zna tą markę i wie, że bardzo duża część sprzętu nie jest sprzedawana bezpośrednio w sklepach - z jednej strony ze względu na wysoką cenę - chociaż zdecydowanie tutaj za ceną podąża jakość tak towaru jak i obsługi gwarancyjnej. Dzięki możliwości dokładnego skonfigurowania sprzętu do potrzeb klientów, którzy wymagają indywidualnego dostosowania komputera, serwera, laptopa do swoich zastosowań, jesteśmy w stanie przygotować dowolny komputer marki DeLL w bardzo atrakcyjnej cenie… 


Sprzęt jaki oferujemy to producenci najbardziej cenieni na świecie, którzy nie mogą pozwolić sobie na utratę wizerunku, stąd też, docelowo nasi klienci mogą szczycić się i cieszyć niezawodnym sprzętem, a w razie problemów doskonałym serwisem. Jakość sprzedawanego przez nas produktu, a także obsługi jaką zapewniamy klientom potwierdzają pozytywne komentarze w serwisie allegro.pl gdzie także od lat z powodzeniem sprzedajemy sprzęt z naszej oferty. 
Z powodzeniem obsługujemy tak odbiorców indywidualnych jak i hurtowych. Dysponujemy dużym zapleczem sprzętowym, własnym serwisem, kompletną infrastrukturą IT oraz zespołem pracowniczym, który zawsze doradzi Państwu najbardziej optymalne rozwiązania. Zapraszamy także do odwiedzenia naszego sklepu firmowego w Bytomiu. 

 

1. Fabrycznie nowy sprzęt:
To laptopy oraz komputery stacjonarne, a także serwery i urządzenia peryferyjne oryginalnie pakowane, nie używane z pełną gwarancją producenta.


2. Sprzęt z wyprzedaży fabrycznej DeLL Factory Outlet, HP Renew Program, Toshiba Outlet.

Są to najczęściej anulowane zamówienia, które nie trafiły do klienta z przyczyny rezygnacji bądź błędnej konfiguracji. Rzadziej aczkolwiek mogą występować komputery posiadające historię serwisową bądź też niewielkie wady wizualne powstałe na skutek produkcji/transportu/magazynowania. Jeśli masz wątpliwości chętnie podamy numer seryjny celem weryfikacji laptopa w bazie producenta. 
Komputery i laptopy tego typu dzielą się na trzy grupy, 
 są fabrycznie zapakowane i objęte gwarancją:

 

Previously Ordered New
Produkt ten zawiera systemy, które pochodzą z niezrealizowanych zamówień (klient zamówił towar lecz z losowych przyczyn sprzętu nie odebrał), lub był wysłany do konsumenta, który otworzył przesyłkę, ale zdecydował się na zwrot systemu bez jego wcześniejszego użycia, aczkolwiek mógł on go uruchomić. Jak poznajemy użyty wcześniej system? Wszystkie nowe systemy mają okno EUSA (Zgoda/Akceptacja Końcowego Użytkownika Software), które otwiera się przy pierwszym użyciu systemu przez konsumenta. Po zaakceptowaniu okno już nigdy więcej się nie otwiera. Jeżeli opcja tego okna pozostaje nienaruszona - system nigdy nie był użyty.
Previously Ordered New Electronics & Accessories zawiera również systemy, które zostały wysłane do konsumenta, który je zwrócił bez wcześniejszego otwarcia przesyłki. Po czym poznajemy takie systemy? Wszystkie przesyłki, są firmowo zapieczętowane specjalną taśmą. Jeżeli taśma ta jest w nienaruszonym stanie - produkt nie został otwarty.

Certified refurbished
Systemy te przeszły ponownie przez taśmę produkcją, aby zapewnić oryginalne firmowe specyfikacje. Producent testuje również ponownie każdy z tych systemów aby zapewnić znakomitą jakość i standard. Systemy te mogą mieć pewne kosmetyczne niewielkie skazy, aczkolwiek nie przeszkadzają one w użytkowaniu. Certyfied Refurbished Electronics & Accessories są wizualnie sprawdzone oraz przetestowane, tak aby zapewnić, iż funkcjonują jak nowe.

Scratch and Dent
Czasami nowe produkty, jak i te przebudowane mogły doznać uszczerbku na obudowie w trakcie bycia na taśmie produkcyjnej. Systemy takie działają jednak sprawnie i są sprzedawane jako Scrached & Dent. Jest to świetna opcja dla tych co chcą zaoszczędzić, ale nie chcą tracić na jakości pracy systemu.
 


3. Sprzęt powystawowy i używany:
Sprzęt powystawowy - będący ekspozycją lub demonstracyjny wstanie nie odbiegającym wiele od nowego. Takie komputery charakteryzują się rewelacyjnym stosunkiem ceny do jakości.

Sprzęt używany – jest to sprzęt komputerowy poleasingowy, jego stan wizualny oraz techniczny starannie opisują nasi pracownicy w parametrach technicznych poszczególnych produktów.

 

4. Rodzaje Gwarancji DeLL:
Transfer gwarancji NBD spoczywa na sprzedającym po wskazaniu przez kupującego danych na, jakie ma zostać dokonany. Zobowiązujemy się do transferu Gwarancji w czasie nie dłuższym niż 30 dni roboczych od daty sprzedaży, po otrzymaniu od Kupującego niezbędnych danych adresowych wraz z numerem seryjnym sprzętu tzw. service Tag. Transfer Gwarancji DELL NBD wynosi od 14 do 30 dni roboczych. W czasie transferu Gwarancji Kupujący ma prawo prosić Sprzedawcę o naprawę komputera w trybie D2D

 

NBD - Next business Day – gwarancja umożliwiająca naprawę sprzętu w następnym dniu roboczym po telefonicznym zgłoszeniu problemu.

FBD - Fifth business Day - gwarancja umożliwiająca naprawę sprzętu w ciągu pięciu następnych dni roboczych po telefonicznym zgłoszeniu problemu.

CAR - Collect And Return – naprawa w siedzibie firmy DeLL w trybie 6 dni roboczych.

Complete Care NBD - ochrona przed przypadkowym uszkodzeniem, upadkiem, połamaniem, zalaniem itp (ubezpieczenie na wypadek uszkodzeń mechanicznych z winy klienta podczas trwania gwarancji można skorzystać z tej usługi trzykrotnie).

 

Szczegółowy opis gwarancji Dell tutaj.


5. Gwarancja na sprzęt używany opisany odrębnie objęty jest naszą gwarancją firmową:
Zobowiązujemy się do naprawy sprzętu w okresie gwarancji w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia go do naszego sklepu natomiast baterie w komputerach/notebookach używanych objęte są 7 dniowym okresem testowym. Pełne jej warunki ujęte są w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu.

Dokładamy wszelkich starań aby produkty oraz warunki zakupu opisane były w sposób jasny i czytelny. Jeżeli mają Państwo dodatkowe pytania, prosimy o kontakt z naszym Działem Sprzedaży, który udzieli wszystkich niezbędnych informacji i wyjaśni wszelkie niejasności.